Krapická stodola
Provozovatel: Jiří Novotný
IČO: 13896733
Krapice č. ev. 3
35101 Františkovy Lázně
IČO 13896733
Všeobecné obchodní podmínky Krapické stodoly (dále jen podmínky) upravují vzájemný smluvní vztah mezi provozovatelem Jiřím Novotným (dále jen „Provozovatel“) a klientem – fyzickou osobou nebo právnickou osobou, která pobyt v Krapické stodole jako objednatel objednává. Osoba, která služby hotelu čerpá, je dále označována jako klient. Klientem může být rovněž fyzická osoba totožná s objednatelem.
Provozovatel je poskytovatelem ubytování, stravování a dalších navazujících služeb.
I. Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahu
- Objednatel objednává pobyt v Krapické stodole písemnou objednávkou, kterou podává Krapické stodole poštou, faxem, elektronickou poštou (emailem), osobně, nebo prostřednictvím objednávky na webu www.krapickastodola.cz. Případná telefonická či ústní objednávka musí být potvrzena písemně s náležitostmi písemné objednávky, které jsou uvedeny níže.
- Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku jsou:
- V případě, kdy je objednatelem právnická osoba:
- Obchodní název společnosti, která je objednatelem, sídlo, IČ, DIČ, kontakt (telefon, e-mail),
- jméno a příjmení klienta, pro kterého jsou služby objednávány, adresa trvalého bydliště, kontakt (telefon, případně e-mail) klienta,
- název pobytu (u jednotlivě objednávaných služeb musí být uveden rozsah ubytovacích, stravovacích, event. dalších služeb), počet osob, termín pobytu, délka pobytu a kategorie ubytování (typ pokoje).
- V případě, kdy je objednatelem fyzická osoba:
- Jméno a příjmení objednatele v případě, že je rozdílnou osobou od klienta, adresa trvalého bydliště, kontakt (telefon, e-mail), jméno a příjmení klienta, pro kterého služby objednávána, adresa trvalého bydliště, kontakt (telefon, případně e-mail),
- název pobytu (u jednotlivě objednávaný h služeb musí být uveden rozsah ubytovacích, stravovacích, event. dalších služeb dle nabídky, počet osob, termín pobytu, délka pobytu a kategorie ubytování (typ pokoje).
- Objednává-li tuzemská osoba pobyt pro cizince, je objednatel povinen tuto skutečnost uvést.
- Učiněnou objednávkou je objednatel vázán. Objednávka je přijata Krapickou stodolou v návaznosti na její kapacity. Písemným potvrzením objednávky Krapickou stodolou vzniká mezi objednatelem a Provozovatelem smluvní vztah o prodeji služeb, na základě kterého se Provozovatel zavazuje zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a objednatel se zavazuje zaplatit Provozovateli smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce, kterou objednatel podal a Krapická stodola potvrdila.
- Při potvrzení objednávky je Krapická stodola oprávněna vystavit zálohovou fakturu (viz. čl. IV).
- V případě, kdy je objednatelem právnická osoba:
II. Práva a povinnosti objednatele (klienta)
- Objednatel (klient) má právo:
- Být dostatečně a úplně informován Krapickou stodolou o objednávaných službách, tj. jejich rozsahu, termínu a ceně.
- Na řádné poskytnutí objednaných a Krapickou stodolou potvrzených služeb a objednatelem zálohově zaplacených služeb, pokud byla vystavena zálohová faktura.
- Kdykoliv před zahájením pobytu zrušit objednávku za dodržení stornovacích podmínek, uvedených dále v bodě VI.
- Reklamovat vady poskytovaných služeb podle Reklamačního řádu Krapické stodoly, který je obsažen v čl. VII. těchto podmínek.
- Objednatel (klient) je povinen:
- Správně a úplně uvést všechny podstatné náležitosti objednávky.
- Zaplatit Krapické stodole v požadovaném termínu formou zálohy požadovanou část ceny pobytu a služeb.
- Zaplatit Krapické stodole cenu služeb dle čl. IV.
III. Práva a povinnosti Provozovatele ke klientovi
- Provozovatel je povinen:
- Potvrdit objednateli v případě volné kapacity objednaný pobyt a služby a poskytnout objednateli písemně informace k nástupu.
- Poskytnout objednateli (klientovi) důležité informace k pobytu.
- Zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě.
- V případě odstoupení od potvrzené objednávky pobytu ze strany objednatele vyúčtovat do 14 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu po odpočtu stornopoplatků.
- Provozovatel má právo:
- Z důvodu mimořádné havárie či provozního důvodu v průběhu pobytu klienta přestěhovat.
IV. Ceny služeb a jejich úhrada
- Ceny služeb jsou uvedeny v cenících Krapické stodoly, které jsou umístěny na internetových stránkách www.krapickastodola.cz, event. při mimořádných akcích ve speciálních nabídkových listech či předaných cenových kalkulacích.
- V ceně ubytování je zahrnut místní poplatek z přechodného ubytování.
- Úhradu pobytu a poskytnutých služeb hradí klient při ukončení pobytu (pokud se s Provozovatelem nedohodl jinak). Od konečné ceny všech služeb se odečítá dopředu uhrazená záloha.
V. Reklamace – reklamační řád
- V případě vadně poskytnutých nebo neposkytnutých služeb Krapickou stodolou, jež
byly prokazatelně sjednány, vzniká klientovi právo na reklamaci. - Uplatnění práva klienta z odpovědnosti za vady služeb, poskytovaných Krapickou stodolou (reklamace), musí být učiněno vážně, určitě a srozumitelně.
- Klient je povinen uplatnit reklamaci včas bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být zjednána náprava pokud možno v místě poskytované služby u pověřeného zástupce. Uplatnění reklamace v místě může klient provést buď ústně nebo písemně. V případě ústního reklamačního podání, není-li reklamaci v plném rozsahu vyhověno ihned, je povinen pověřený zástupce Krapické stodoly sepsat se zákazníkem reklamační protokol s uvedením termínu pobytu, kontaktů klienta, předmětu reklamace, podpisem klienta, příp. stanoviska příslušné osoby, apod. Aby mohla být reklamace uspokojivě vyřešena, je klient povinen poskytnout potřebnou součinnost k jejímu řešení.
- V případě, že je reklamace uplatněna přímo v Krapické stodole u Provozovatele, je tento oprávněn o reklamaci rozhodnout, pokud požadavku zákazníka vyhoví. V dalších případech bude reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Provozovatel nedohodne s klientem na lhůtě delší.
- Nastanou-li okolnosti, jejichž vznik, průběh a příp. následek není závislý na vůli, činnosti a postupu nebo okolnosti, které jsou na straně klienta, na jejichž základě klient zcela nebo zčásti nevyužije objednané, zaplacené a zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení zaplacené ceny nebo na slevu z ceny.
VI. Ochrana osobních údajů
- Osobní údaje klienta zpracovává Krapická stodola v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., v platném znění, a nařízením Evropského parlamentu a Rady EU č. 2016/679 ze dne 27.4.2016 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů – GDPR). Objednatel objednávkou pobytu stvrzuje, že mu klient dal souhlas k poskytnutí jeho osobních údajů na dobu nezbytně nutnou, pokud je objednatel osoba odlišná od klienta. Informace o postupu při zpracování osobních údajů jsou obsaženy v dokumentu Informace o zpracování osobních údajů Krapické stodoly. Tento dokument je přístupný na webových stránkách Krapické stodoly a u kontaktní osoby.
VII. Závěrečná ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1. 11. 2021.
- Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi Provozovatelem a objednatelem (klientem) upraveny výlučně písemnou formou, tato odchylná smluvní ujednání mají přednost před obchodními podmínkami.
- Tyto obchodní podmínky jsou zveřejněny na www.krapickastodola.cz.
- V případě potřeby pozdější změny těchto obchodních podmínek je Provozovatel oprávněn je v potřebném rozsahu změnit. Změna obchodních podmínek je platná dnem zveřejnění nových obchodních podmínek na www.krapickastodola.cz, kde je vždy uvedeno aktuální znění obchodních podmínek.
- Zasláním objednávky Krapické stodole objednavatel potvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. V případě, že je objednatel osoba rozdílná od klienta, má objednatel povinnost klienta s těmito obchodními podmínkami seznámit tak, aby byla zachována jeho práva vyplývající z objednaného pobytu.